Työpaikat | In English
Hae mystery-shoppaajaksi
Tästä shoppaaja-portaaliin

Mystery Shopping - Puolueetonta palautetta asiakaspalvelusta

Mystery Shopping -asiakkaat toimivat tavallisten asiakkaiden tavoin, mutta heidän tehtävänään on arvioida ja tarkkailla asiakaspalvelun laatua ja kokemusta.

PLUS Mystery Shopping pähkinänkuoressa

Palvelu Plus toteuttaa Mystery Shopping -projekteja Ahvenanmaalta pohjoiseen Lappiin ja länsirannikolta itäiseen Suomeen. Vuonna 2023 testikäyntejä tehtiin 37 000 kpl yli 600 eri paikkakunnalla. Palvelu Plus on Suomen suurin Mystery Shopping -alaan erikoistunut toimija.

Mystery Shopping -tutkimusten avulla pystytään varmistamaan, miten asiakaslupaukset (brändilupaukset) toteutuvat arjessa. Mystery Shopping -tutkimus tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tarkastella tuottamaansa asiakaskokemusta objektiivisesti, asiakkaiden silmin. Tutkimustulosten avulla saadaan tietoa siitä, mitä arkipäivän toiminnassa tapahtuu ja miten asiakkaat toiminnan kokevat. Mystery Shopping -käynneillä arvioitavat asiat sovitaan toimeksiantajan kanssa yhdessä ennen tutkimuksen käynnistämistä.

Palvelu Plussan 18 000 valmennettua PLUS Mystery Shoppaajaa tekevät päivittäin työtä ympäri Suomea asiakaskokemuksia arvioiden. Niistä ammennetaan raaka-aineet toimeksiantajien palvelukokemusten kehittämiseen. 

Mysteryshoppaajat suorittavat ennalta sovittuja käyntejä esimerkiksi päivittäistavaraliikkeisiin, autoliikkeisiin tai vaikkapa ravintoloihin. Kun annat palautteen, saat pienen kiitoslahjan tai palkan ja kulukorvaukset – ja pääset vaikuttamaan suomalaisen palvelun laatuun. Mysteryshoppaajat antavat palautetta todellisista tapahtumista ja kokemuksista.

Testiasiakastoiminta on sekä hauskaa että hyödyllistä!

Halusitko mukaan mysteryshoppaajaksi vai oletko kiinnostunut mystery shopping -tutkimuksen toteuttamisesta? Jos tutkimusten toteutus kiinnostaa, tästä artikkelista löydät hyviä lisävinkkejä mystery shoppingista.

 

Mysteryshoppaajamme: Jos sinulla on kysyttävää sovituista testikäynneistä, shoppaajaportaalista tms., lähetä viesti osoitteeseen palvelu.plus@palveluplus.fi tai soita 09 3487 7600. Soitto vaihteeseen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun verran.

 

 

Mystery Shopping -tutkimuksen testiasiakas

Näin pääset mukaan Mysteryshoppaajaksi

Mysteryshoppaajat ovat palkkasuhteessa Palvelu Plussaan ja toimeksiantoja voi olla useita vuodessa. Testikäyntejä tehdään omalla paikkakunnalla tai lähikunnilla, joten liikkumiseen tarvitaan usein autoa - ei tosin aina. Käynnin jälkeen täytetään kyselylomake. Jokainen mysteryshoppaaja koulutetaan työhön ja toimeksiantojen erityispiirteisiin.

Pääset helposti mukaan toimintaan klikkaamalla alla olevaa nappia "Hae mysteryshoppaajaksi". Käsiteltyämme ilmoittautumisesi saat sähköpostitse omat tunnukset Shoppaajaportaaliin. Kun olet saanut tunnuksesi ja täydentänyt portaaliin lisää tietoja itsestäsi, voimme tarjota nopeammin sinulle sopivia testikäyntejä.

Tervetuloa mukaan!

Hae mysteryshoppaajaksi »

 

Usein kysytyt kysymykset mysteryshoppaamisesta

Miten pääsen mysteryshoppaajaksi? 

Millaisen palkan saa Mystery shopping –käynneistä? 

Kuinka usein toimeksiantoja on tarjolla? 

Kuinka paljon aikaa yhden toimeksiannon tekemiseen kuluu? 

Miten mysteryshoppajan pitää toimia käynneillä? 

Miten palaute annetaan? 

Onko tutkimustoiminta eettistä ja tietääkö henkilökunta tutkimuksista? 

Miksi testikäyntejä tehdään ja mihin tutkimustuloksia käytetään? 

Voinko itse muuttaa sovittua testiajankohtaa? 

Kuinka voin ilmoittaa ystäviäni mukaan testiasiakastoimintaan? 

En ehdi enää toimia mysteryshoppaajana - miten toimin?