Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö

HenkilöstöPulssi

Henkilöstön kokemuksia seuraamalla ja mittaamalla saadaan syitä ja selityksiä asiakkaiden kokemuksille ja henkilökunnan viihtyvyydelle sekä työhyvinvoinnille - tai niiden puutteelle. Vahvuuksien ja kehityksien tunnistaminen luo vankan pohjan hyvälle johtamiselle ja koko brändin ja palvelulupausten lunastamiselle. HenkilöstöPulssi on menetelmä jatkuvan vuorovaikutuksen lisäämiseksi.

HenkilöstöPulssin kysymykset voivat liittyä esimerkiksi henkilöstön kokemaan mahdollisuuteen toteuttaa asiakaslupauksia käytännössä - tällöin henkilökunnan omaa arviota toiminnastaan voidaan verrata asiakkaiden kokemukseen. Kysymykset voivat liittyä myös oman toiminnan arvioimiseen tiimin jäsenenä, työilmapiiriin tai esimiestyöhön.

« Takaisin