Työpaikat | In English

Ikäihmisten palvelujen asiakaskokemus näkyväksi reaaliajassa

17.12.2019

 

 

Miten onnistuimme? - Ikäihmisten palvelujen asiakaskokemus näkyväksi reaaliajassa

Palvelu Plus Oy ja Vanhustyön keskusliitto ovat yhteistyössä toteuttaneet PalveluPulssi-työkalun asiakaskokemuksen reaaliaikaiseen keräämiseen. Työkalun avulla viimeisin tieto asiakaskokemuksen tasosta on koko ajan palveluntarjoajien käytettävissä, joten palautteisiin voidaan reagoida heti. Palautetta kysytään niin omaisilta, asukkailta, palvelujen käyttäjiltä kuin vierailijoilta.

"Ikäihmisten palvelujen laadusta on paljon puhuttu negatiiviseen sävyyn. Haluamme nyt käyttöön otettavan työkalun avulla tuoda kattavammin näkyväksi järjestöjen ja säätiöiden pitkäjänteisen ja asiakastarpeista lähtevän erinomaisen ja vaikuttavan työn asiakkaan hyvinvoinnin edistäjänä", Vanhustyön keskusliiton järjestöjohtaja Mailis Salmi toteaa.

Lue lehdistötiedote Vanhustyön keskusliiton sivuilta