PLUS Mystery Shopping pähkinänkuoressa
Palvelu Plus toteuttaa Mystery Shopping -projekteja Ahvenanmaalta pohjoiseen Lappiin ja länsirannikolta itäiseen Suomeen. Vuonna 2023 testikäyntejä tehtiin 37 000 kpl yli 600 eri paikkakunnalla. Palvelu Plus on Suomen suurin Mystery Shopping -alaan erikoistunut toimija.
Mystery Shopping -tutkimusten avulla pystytään varmistamaan, miten asiakaslupaukset (brändilupaukset) toteutuvat arjessa. Mystery Shopping -tutkimus tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tarkastella tuottamaansa asiakaskokemusta objektiivisesti, asiakkaiden silmin. Tutkimustulosten avulla saadaan tietoa siitä, mitä arkipäivän toiminnassa tapahtuu ja miten asiakkaat toiminnan kokevat. Mystery Shopping -käynneillä arvioitavat asiat sovitaan toimeksiantajan kanssa yhdessä ennen tutkimuksen käynnistämistä.
Palvelu Plussan 18 000 valmennettua PLUS Mystery Shoppaajaa tekevät päivittäin työtä ympäri Suomea asiakaskokemuksia arvioiden. Niistä ammennetaan raaka-aineet toimeksiantajien palvelukokemusten kehittämiseen.
Mysteryshoppaajat suorittavat ennalta sovittuja käyntejä esimerkiksi päivittäistavaraliikkeisiin, autoliikkeisiin tai vaikkapa ravintoloihin. Kun annat palautteen, saat pienen kiitoslahjan tai palkan ja kulukorvaukset – ja pääset vaikuttamaan suomalaisen palvelun laatuun. Mysteryshoppaajat antavat palautetta todellisista tapahtumista ja kokemuksista.
Testiasiakastoiminta on sekä hauskaa että hyödyllistä!
Halusitko mukaan mysteryshoppaajaksi vai oletko kiinnostunut mystery shopping -tutkimuksen toteuttamisesta? Jos tutkimusten toteutus kiinnostaa, tästä artikkelista löydät hyviä lisävinkkejä mystery shoppingista.
Mysteryshoppaajamme: Jos sinulla on kysyttävää sovituista testikäynneistä, shoppaajaportaalista tms., lähetä viesti osoitteeseen palvelu.plus@palveluplus.fi tai soita 09 3487 7600. Soitto vaihteeseen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun verran.