Oy Palvelu Plus – Service Plus Ltd
Kumpulantie 3
00520 Helsinki
Puhelin (09) 3487 7600
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)palveluplus.fi
Testiasiakkaat voivat olla yhteydessä myös osoitteeseen: tutkimus(at)palveluplus.fi
Kumpulantie 3
00520 Helsinki
Puhelin (09) 3487 7600
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)palveluplus.fi
Testiasiakkaat voivat olla yhteydessä myös osoitteeseen: tutkimus(at)palveluplus.fi
Koordinaattori (testiasiakkaat)
Puh. +358 9 3487 7615
Koordinaattori (testiasiakkaat)
Puh. +358 44 388 3252
Koordinaattori (testiasiakkaat)
Puh. +358 40 183 6180
Koordinaattori (testiasiakkaat)
Puh. +358 50 324 9913
Asiakaspäällikkö
Puh. +358 40 351 1658
Asiakaspäällikkö, henkilöstöpäällikkö
Puh. +358 40 563 9251
IT Manager
Puh. +358 50 368 4800
Talouspäällikkö
Puh. +358 40 742 1599
Johtaja, asiakassuhteet ja markkinointi
Puh. +358 40 530 2790
Toimitusjohtaja
Puh. +358 40 558 8840
Palvelu Plus Oy ottaa vastaan verkkolaskuja.
Verkkolaskujen välittäjä: Open Text Oy, välittäjän tunnus: 003708599126
Verkkolaskuosoite (OVT): 003706502087
Y-tunnus: 0650208-7
Paperiset laskut pyydämme lähettämään osoitteeseen:
Oy Palvelu Plus - Service Plus Ltd
Ostolaskut
PL 122
40011 HEEROS PALVELUT
PDF-muotoiset laskut voitte toimittaa sähköpostin liitteenä osoitteeseen:
palveluplus-serviceplus(at)heeros-invoices-fi.com
Lisätietoja verkkolaskutuksestamme: mari.himanen(at)palveluplus.fi
Palvelu Plus Oy on myynti- ja palveluprosessien mittaamisen asiantuntija.
Yritys on perustettu vuonna 1987 yhteistyössä sveitsiläisen Service Plus Ag:n kanssa. 35-vuotias yritys on osa Mystery Shopping -tutkimuksiin erikoistunutta Dive Groupia, ja työllistää tällä hetkellä 20 henkilöä. Meillä on koko maan kattava verkosto, jossa on 16 000 Mystery Shoppaajaa. Toteutamme noin 30 000 testiasiakaskäyntiä vuosittain.
Palvelu Plus on Suomen Markkinatutkimusliiton (SMTL) sekä MSPA Europen (Mystery Shopping Professionals Association Europe) jäsen. Noudatamme toiminnassamme myös ESOMARin käytännesääntöjä.
Toiminnallemme on myönnetty jo vuonna 2010 vuosittain uusittava laatusertifikaatti SFS-ISO 20252, joka koskee asiakaskohtaamisten laatuun liittyviä tutkimuksia eli palvelu- ja myyntiprosessien mittaamista.
Palvelu Plus on valtionhallinnon sopimustoimittajan alihankkija.
Yhteistyökumppanimme tulosten käytäntöön viemisessä:
Content Union Oy - Empaattista palvelumuotoilua
Ellen Lindell - Tutkitun tiedon käytäntöönviejä ja muutoksen vauhdittaja
Palvelu Plus Oy:n arvot ovat avoimuus, vastuu omasta työstä, halu joustaa, tahto uudistua ja kehittyä sekä joukkuehenki. Ihmiset ovat tärkein voimavaramme. Huolehdimme terveydestä ennaltaehkäisevällä työterveyshuollolla ja esimerkiksi järjestämällä säännöllisiä liikuntahetkiä. Kannamme vastuuta myös yhteistyöverkostomme jäsenistä: pidämme kiinni sopimuksista, aikatauluista ja velvoitteistamme. Viestimme säännöllisesti yhteistyömme tuloksista ja ajankohtaisista asioista.
Pyrimme huomioimaan kaikessa toiminnassamme ekologisuuden. Kannustamme luontoa säästäviin toimintatapoihin, kuten paperittomaan toimistoon, etätyöskentelyyn ja digitaalisten työvälineiden kehittämiseen. Tuemme työmatkaseteleillä julkisten kulkuvälineiden käyttöä. Minimoimme Mystery Shopping -käyntien tuomia yksityisautoilun haittoja tehokkaalla välimatkojen suunnittelulla.
Kahvitauoilla nautimme Nong Kali -kylän tuottamaa kahvia. Näin tuemme paikallisten maanviljelijöiden elinkeinoa ja autamme vähentämään metsien hakkuita Laosissa ja Intiassa. Olemme myös SPR:n yrityskannatusjäsen.