Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö

Ota yhteyttä asiakaskokemusten ammattilaiseen

Dive Palveluplus Oy

Työpajankatu 10 B
00580 Helsinki
Puhelin (09) 3487 7600

Soitto vaihteeseen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun verran.

Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)palveluplus.fi

Testiasiakkaat voivat olla yhteydessä myös osoitteeseen: tutkimus(at)palveluplus.fi

Huomioithan, että palvelun laadun varmistamiseksi puhelut meille ja meiltä ulospäin saatetaan tallentaa. 

Dive Palveluplus Oy:n rekisteriseloste »

Plussalaisia

Tarja Matosaari

Koordinaattori (testiasiakkaat)

Puh. +358 9 3487 7615

Siiri Saarinen

Asiakaspäällikkö

Puh. +358 44 388 3252

Irene Siira

Asiakaspäällikkö

Puh. +358 40 183 6180

Kreeta Ström

Koordinaattori (testiasiakkaat)

Puh. +358 44 732 9041

Susanna Lindroos

Asiakaspäällikkö

Puh. +358 40 351 1658

Vivi Sirola

Asiakaspäällikkö, henkilöstöpäällikkö

Puh. +358 40 563 9251

Jukka Nieminen

IT Manager

Puh. +358 50 368 4800

Mari Himanen

Talouspäällikkö

Puh. +358 40 742 1599

Katja Kaukoranta

Johtaja, asiakassuhteet ja markkinointi

Puh. +358 40 530 2790

Mikko Hartikainen

Toimitusjohtaja

Puh. +358 40 558 8840

Laskutustiedot

Dive Palveluplus Oy ottaa vastaan verkkolaskuja.
Verkkolaskujen välittäjä: Open Text Oy, välittäjän tunnus: 003708599126
Verkkolaskuosoite (OVT): 003706502087
Y-tunnus: 0650208-7

Paperiset laskut pyydämme lähettämään osoitteeseen:
Dive Palveluplus Oy
Ostolaskut
PL 2659
40011 HEEROS PALVELUT

PDF-muotoiset laskut voitte toimittaa sähköpostin liitteenä osoitteeseen:
palveluplus-serviceplus.505613(at)erin.posti.com

Lisätietoja verkkolaskutuksestamme: mari.himanen(at)palveluplus.fi

Yrityksestä lyhyesti

Dive Palveluplus Oy on myynti- ja palveluprosessien mittaamisen asiantuntija. 

Yritys on perustettu vuonna 1987 yhteistyössä sveitsiläisen Service Plus Ag:n kanssa. 37-vuotias yritys on osa Mystery Shopping -tutkimuksiin erikoistunutta Dive Groupia, ja työllistää tällä hetkellä 20 henkilöä. Meillä on koko maan kattava verkosto, jossa on 18 000 Mystery Shoppaajaa. Toteutamme noin 37 000 testiasiakaskäyntiä vuosittain.
 

Jäsenyydet ja laatusertifikaatti

Dive Palveluplus on MSPA Europen (Mystery Shopping Professionals Association Europe) jäsen. Noudatamme toiminnassamme myös ESOMARin käytännesääntöjä.

Toiminnallemme on myönnetty jo vuonna 2010 vuosittain uusittava laatusertifikaatti SFS-ISO 20252, joka koskee asiakaskohtaamisten laatuun liittyviä tutkimuksia eli palvelu- ja myyntiprosessien mittaamista. 


Dive Palveluplus on valtionhallinnon sopimustoimittajan alihankkija.
 

Yhteistyökumppanimme tulosten käytäntöön viemisessä:

Content Union Oy - Empaattista palvelumuotoilua

Ellen Lindell - Tutkitun tiedon käytäntöönviejä ja muutoksen vauhdittaja

Arvot ja vastuullisuus

Dive Palveluplus Oy:n arvot ovat avoimuus, vastuu omasta työstä, halu joustaa, tahto uudistua ja kehittyä sekä joukkuehenki. Ihmiset ovat tärkein voimavaramme. Huolehdimme terveydestä ennaltaehkäisevällä työterveyshuollolla ja esimerkiksi järjestämällä säännöllisiä liikuntahetkiä. Kannamme vastuuta myös yhteistyöverkostomme jäsenistä: pidämme kiinni sopimuksista, aikatauluista ja velvoitteistamme. Viestimme säännöllisesti yhteistyömme tuloksista ja ajankohtaisista asioista. 

Pyrimme huomioimaan kaikessa toiminnassamme ekologisuuden. Kannustamme luontoa säästäviin toimintatapoihin, kuten paperittomaan toimistoon, etätyöskentelyyn ja digitaalisten työvälineiden kehittämiseen. Minimoimme Mystery Shopping -käyntien tuomia yksityisautoilun haittoja tehokkaalla välimatkojen suunnittelulla.

Olemme SPR:n yrityskannatusjäsen.
 

Valitse millaisista palveluista olet kiinnostunut ja jätä yhteydenottopyyntö

  • Mystery Shopping
  • Henkilöstö Pulssi
  • Palvelu Pulssi
  • Muut tutkimus­palvelut
Tilaa uutiskirje