Tarjoamme käytännölliset mittausratkaisut palveluyrityksille. Tuotamme havaintoja siitä, kuinka organisaatio kohtaa asiakkaansa verkossa, puhelimessa tai kasvotusten. Olemme erikoistuneet käyttäytymisen ja laadun tutkimiseen asiakaskohtaamisissa ja puramme sen konkreettiseen muotoon arjessa käytettäväksi.
Asiakaskokemuksen mittaaminen varmistaa oikeassa suunnassa pysymisen. Asiakastyössä olevan henkilöstön kokemuksia mittaamalla puolestaan saadaan selityksiä asiakkaiden kokemuksille. Keräämme tutkimustietoa hyödyntäen niin mobiilia, nettiä kuin puhelinhaastattelujakin.
Raportoimme yhtä lailla yksittäisiä kuin jatkuvia tutkimuksia sekä suurempia kokonaisuuksia helppokäyttöiseen tulosportaaliin. Meidän avullamme käsitys ostoprosesseista kirkastuu, ja kokeneet asiantuntijamme ovat erikoistuneita purkamaan palvelumallin tunnusluvuista konkreettisiksi toimenpiteiksi – ja kertomaan ne teille.
Palvelun vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistaminen luo pohjan hallitulle johtamiselle ja palvelu- ja brändilupausten lunastamiselle. Meidän tehtävämme on varmistaa, että henkilöstö- ja asiakaskokemuksen mittaukset tukevat strategisia tavoitteita. Kun palvelukokemuksen kriittiset vaiheet mitataan, muutosta on helpompi johtaa.
Noudatamme toiminnassamme meille myönnettyä SFS-ISO 20252 -laatusertifikaattia.