Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö

PalveluPulssi

Palvelu Plus opastaa PalveluPulssi-palautteiden antamisessa, auttaa palautteenantajia mobiilityökalun kanssa, aktivoi palauteyhteisön jäseniä säännöllisesti ja valvoo palautteiden kertymistä.

Palautteenantomahdollisuus on asiakkaalla mobiilissa aina mukana, siksi PalveluPulssi ei ole tabletti-, sijainti- tai kanavariippuvainen. Palautetta voi antaa juuri sillä hetkellä kun tarve syntyy. Numeerisen arvioinnin lisäksi myös sanallista palautetta on vaivatonta antaa, sillä myös sanelu onnistuu mobiilissa. 

Pystyt seuraamaan mobiiliportaalissa asiakaspalauteiden tuloksia pikasilmäyksellä karttanäkymässä ja pääset suoraan kartasta klikkaamalla tarkastelemaan yksityiskohtaisemmin sen yksikön tulosta, joka kiinnostaa erityisesti. Näet asiakaspalautteiden kokonaistuloksen online (myös sen muutoksen) ja helposti kaikkien annettujen palautteiden keskiarvot kysymyksittäin, trenditietoa unohtamatta. Keskiarvoja syventämään portaali näyttää havainnollisesti myös jokaisen annetun palautteen numeeriset tulokset ja asiakkaan sanalliset kommentit kokemuksestaan.

Online-raportointi mahdollistaa siten nopean reagoinnin tuloksiin. PalveluPulssi-mittaus tuottaa jatkuvaa tietoa siitä, missä mittarit ovat "punaisella" ja missä toiminta on asiakkaiden palautteen mukaan oikealla, yhdessä sovitulla tasolla.

« Takaisin