Työpaikat | In English

Palvelu Plus mukana Markkinatutkimus-päivässä

17.05.2019

Palvelu Plus mukana Markkinatutkimuspäivässä 2019

Suomen Markkinatutkimusliitto järjesti vuotuisen pääseminaarinsa 8.5.2019. Aihe oli ajankohtainen eli tunteet: "Tunteilla tulosta? Miten kuluttajan tunteet aktivoidaan ostoksi."

Jukka Rastas Palvelu Plussasta oli toinen tilaisuuden avaajista. Esomar, jonka Suomen edustaja hän on, oli jälleen tukemassa seminaarin järjestelyjä.

Tilaisuuden aihepiiri on todella mielenkiintoinen, olennainen ja tärkeä. Tieteellinen ymmärrys sekä käytännön välineiden sekä applikaatiotason kyvykkyys kasvavat nopeasti. Näistä menetelmistä on tulossa olennainen osa markkinoinnin kokonaispalettia. Esitykset antoivat monipuolisen läpileikkauksen tilanteeseen Suomessa tällä hetkellä. Oheisesta linkistä voi käydä tutustumassa tarkemmin seminaarin ohjelmaan sekä puhujien materiaaleihin.

www.markkinatutkimusliitto.fi/markkinatutkimuspaiva/markkinatutkimuspaiva-2019