Vuoden Contact Center 2017 on valittu
Vuoden parhaat palkittiin jälleen Yhteys-konferenssissa 6.9.2017.
Vuoden Contact Center -sarjan voitti Työttömyysvakuutusrahaston vakuutusyksikkö, joka on ensimmäinen yritysasiakkaita palveleva palvelukeskus voittajien joukossa.
Perusteluissa mainittiin, että yksikössä toimitaan asiakaspalvelutyön ja -johtamisen parhaiden käytäntöjen mukaisesti, organisaatio on erittäin asiakasmyönteinen ja asiakaskeskeinen ja sen toimintatavat kehittävät itseohjautuvuutta ja kannustavat henkilöstöä kehittymään ja osallistumaan. Lisäksi organisaatiossa panostetaan kehittämiseen - työntekijäkokemus on näkyvästi esillä keskeisenä tulevaisuuden menestystekijänä. Työttömyysvakuutusrahasto on myös saavuttanut säästötavoitteensa ja samalla parantanut tavoitteidensa mukaisesti joka vuosi suositteluastetta ja asiakastyytyväisyyttä.
Lämpimät onnittelut Työttömyysvakuutusrahastolle!
Vuoden Contact Center -kilpailun järjestävät yhteistyössä Prakto Oy, Wakarun Asiakaspalveluverkosto (Wave) ja Palvelu Plus Oy. Lisätietoja kilpailusta: https://www.prakto.fi ja https://wave.wakaru.fi/contactcenter/
Kuvassa vuoden 2017 voittaja Työttömyysvakuutusrahasto (Kuva: Mika Suikkanen, Vaino Productions)