Työpaikat | In English
Tallenna testikäynti

Etsimme kuluttajia antamaan objektiivista palautetta

Testiasiointi pähkinänkuoressa

Testiasiakkaat suorittavat ennalta sovittuja käyntejä päivittäistavaraliikkeisiin tai vaikkapa autoliikkeisiin. Kun antaa palautteen, saa pienen kiitoslahjan tai palkan ja kulukorvaukset – ja pääsee vaikuttamaan suomalaisen palvelun laatuun. Testiasiakkaat antavat palautetta todellisista tapahtumista ja kokemuksista.

 

Lähetä viesti Palvelu Plussalle »

Päivitä yhteystietosi »

Testiasiakaskäyntejä on tyypillisesti muutama vuodessa. Testiasiakkaat ovat tavallisia, suomalaisia kuluttajia. Käynnin jälkeen täytetään kyselylomake. Kiitoksena osallistumisesta asiakas saa esimerkiksi lahjakortin, joissakin tapauksissa palkkaa tai kulukorvauksen.
 

Ilmoittaudu testiasiakkaaksi »

Mystery shopping -asiakkaat ovat palkkasuhteessa Palvelu Plussaan ja toimeksiantoja on yleensä useita vuodessa. Testikäyntejä tehdään omalla paikkakunnalla tai lähikunnissa, joten liikkumiseen tarvitaan usein autoa. Käynnin jälkeen täytetään kyselylomake. Jokainen Mystery shopping -asiakas koulutetaan työhön.

Hae mysteryshoppaajaksi »

 

Usein kysytyt kysymykset testiasiakkuudesta

Miten pääsen testiasiakkaaksi? 

Miten testiasiakkaan pitää toimia? 

Miksi testikäyntejä tehdään ja mihin tutkimustuloksia käytetään? 

Onko tutkimustoiminta eettistä ja tietääkö toimeksiantajan henkilökunta tutkimuksista? 

Kuinka usein testikäyntejä voi tehdä? 

Voinko itse muuttaa sovittua testiajankohtaa? 

Missä ja miten käynnistä annetaan palaute? 

Millaisen palkan saan testikäynnistä ja kuinka kauan sen saaminen kestää? 

Minulle ei ole tarjottu testikäyntejä vuoteen, miten pääsen taas aktiiviseksi testaajaksi? 

Kuinka voin ilmoittaa ystäviäni mukaan testiasiakastoimintaan? 

Miten eroan testiasiakastoiminnasta? 

Usein kysytyt kysymykset mysteryshoppaamisesta

Miten pääsen mysteryshoppaajaksi? 

Millaisen palkan saa Mystery shopping –käynneistä? 

Kuinka usein toimeksiantoja on tarjolla? 

Kuinka paljon aikaa yhden toimeksiannon tekemiseen kuluu? 

Miten mysteryshoppajan pitää toimia käynneillä? 

Miten palaute annetaan? 

Onko tutkimustoiminta eettistä ja tietääkö henkilökunta tutkimuksista? 

Miksi testikäyntejä ja mihin tutkimustuloksia käytetään?