Autokaupan suurin palvelututkimus toteutettin jo 20. kerran
Palvelu Plus Oy:n ja AutoBild Suomi -lehden automyynnin tilaa Suomessa selvittävän Mystery Shopping -tutkimuksen (Palvelu 1) voittajat on jälleen valittu ja kukitettu.
Uusien autojen automerkkikohtaisten tulosten voittaja on vuonna 2024 BMW. BMW:llä oli tutkimuksen paras asiakaspalvelu ja BMW-myyjät saivat erityismaininnan mm. aktiivisimmasta asiakkaiden tarpeiden kartoittamisesta.
Parhaana uusia autoja myyvänä ketjuna palkittiin Käyttöauto. Käyttöauton myymälöissä oli paras asiakkaiden subjektiivinen kokonaisvaikutelma käynniltä ja erityisen hyvä tulos saavutettiin myös myyntiaktiivisuudessa.
Vaihtoautojen kilpailun voitti tänä vuonna Saka, jonka myyjät kartoittivat hyvin auton ostotarpeet, myyntiesittely hoidettiin parhaiten ja myös kaupan päättämisen aktiivisuus oli hyvällä tasolla.
Palvelu Plus onnittelee lämpimästi voittajia!
Kuvassa vasemmalta oikealle: Olli Pietiläinen ja Petri Poukkula/Saka, Pasi Järvinen/Käyttöauto sekä Antonino Gomez de Sá ja Linnea Juvonen/BMW