Asiakaskokemusten mittaaminen varmistaa oikeassa suunnassa pysymisen. Henkilöstön kokemuksia mittaamalla puolestaan saadaan selityksiä asiakkaiden kokemuksille. Keräämme tutkimustietoa hyödyntäen niin mobiilia, nettiä kuin puhelinhaastattelujakin.
Raportoimme yhtä lailla yksittäisiä kuin jatkuvia tutkimuksia sekä suurempia kokonaisuuksia helppokäyttöiseen tulosportaaliin. Meidän avullamme käsitys ostoprosesseista kirkastuu, ja kokeneet asiantuntijamme ovat erikoistuneita purkamaan palvelumallin tunnusluvuista konkreettisiksi toimenpiteiksi – ja kertomaan ne teille.
Palvelun vahvuuksien ja kehityskohtien tunnistaminen luo pohjan hallitulle johtamiselle ja palvelu- ja brändilupausten lunastamiselle. Meidän tehtävämme on varmistaa, että henkilöstö- ja asiakaskokemuksen mittaukset tukevat strategisia tavoitteita. Kun palvelukokemuksen kriittiset vaiheet mitataan, muutosta on helpompi johtaa.
Noudatamme toiminnassamme meille myönnettyä SFS-ISO 20252 -laatusertifikaattia.