Työpaikat | In English
Jätä yhteydenotto­pyyntö

Call Pro

Call Pro on asiakaskohtaamisten kehittämisen arviointityökalu monikanavaiseen asiakaspalveluun. Se soveltuu puheluiden lisäksi sähköpostien sekä erilaisten sosiaalisen median asiakaspalvelukanavien tutkimiseen ja kehittämiseen (esim. Facebook ja chat-kanavat).

Call Pro perustuu suoritusten sisäiseen arviointiin ja säännölliseen henkilökohtaiseen palautteeseen. Työkalu toimii myös hyvänä apuna kehityskeskusteluissa. Call Pro antaa esimiehille välineet huomioida, motivoida ja ohjata tiimiläisiään osana päivittäistä johtamista.

Palvelu koostuu arviointityökalusta sekä siihen liittyvästä koulutuksesta ja konsultoinnista. 

Hankenin CERS-tutkimusyksikön Call Pro -käyttäjille tekemän tutkimuksen mukaan Call Pro tuo kustannussäästöjä henkilöstön kehittämisessä: koulutusta voidaan kohdentaa tarkemmin ja siirtyä käyttämään enemmän pienryhmä- tai henkilökohtaista koulutusta.

Call Pro on monipuolinen kokonaisuus:

  • Yhtenäisten laatukriteerien kehittäminen myynti- tai palvelukonseptin pohjalta
  • Esimiesten kouluttautuminen arviointityöhön ja palautteen antamiseen
  • Jatkuva tuki arviointityöhön sekä arvioijien oma palaute
  • Arviointien yhteismitallisuuden kalibrointi yritystasolla
  • Selainpohjainen, helppokäyttöinen arviointityökalu

« Takaisin